Aktuálně čítá facebooková stránka více jak 5300 fanoušků, čímž v pořadí předskočila doposud vedoucí Brno, které dlouhou dobu těžilo z loňské účasti ve finále.
„Profil našeho klubu roste kontinuálně. Je to výsledek dlouhodobé práce. Jsem moc rád, že ho kluci podtrhli skvělými výkony v letošním play-off. V DNA naší komunikace je zakódována přirozenost. Nejsme příznivci umělotin a rychlokvašek, kterých jsou dnes sociální sítě plné. Kombinujeme několik druhů příspěvků, které doplňujeme o kvalitní grafiku,“ říká za marketingovou agenturu klubu Libor Matoušek mladší.
Facebookový profil s názvem VK Jihostroj České Budějovice byl založen v roce 2011 a řadí se tedy k jednomu z nejstarších volejbalových profilů na této sociální síti. Klub dále aktivně komunikuje na Instagramu a Twitteru.
„Sociální sítě vnímáme jako zajímavou marketingovou platformu v budoucnu. Věříme, že náš potenciál není vyčerpán a můžeme dále růst. Jsem rád, že Jihostroj dominuje i mimo palubovky a taraflex,“ uzavírá manažer VK České Budějovice Stanislav Pochop.
Klub
tabulka UNIQA EXTRALIGY
# | TÝM | Z | BODY |
---|---|---|---|
1. | Lvi Praha | 24 | 65 |
2. | Kladno | 24 | 56 |
3. | Liberec | 24 | 53 |
4. | Jihostroj | 24 | 52 |
5. | Karlovarsko | 24 | 50 |
6. | Příbram | 24 | 35 |
7. | Odolena Voda | 24 | 31 |
8. | Brno | 24 | 27 |
9. | Beskydy | 24 | 25 |
10. | Benátky n. J. | 24 | 21 |
11. | Zlín | 24 | 20 |
12. | Ostrava | 24 | 17 |
13. | Ústí nad Labem | 24 | 16 |