Jihostroj odhalil několik novinek pro nadcházející sezónu

22.10.2012Libor Matoušek

Za velké účasti medií, sponzorů a veřejnosti uspořádal Volejbalový Klub Jihostroj tiskovou konferenci. Ta se oproti zvyklostem přesunula do krásných prostor salónku Hejtman v Clarion Congress Hotelu. Na tiskové konferenci byly předneseny novinky v klubu a cíle do nové sezóny.

Jihostroj odhalil několik novinek pro nadcházející sezónu

Tiskové konference se za klub zúčastnili kapitán A-týmu Michal Sukuba, trenér Jan Svoboda, manažer Zdeněk Scheichl, prezident klubu Jan Diviš, hráč Peter Pláteník, Jakub Lébl z firmy Errea a Libor Matoušek jako zástupce marketingu.

Jako první si vzal slovo prezident klubu Jan Diviš: "Před hodinou a půl jsme byli na společném obědě, kde jsme společnou vizi probírali s hráči. V letošním roce je cíl jasný. Chceme uspět více než v předchozích letech v Lize mistrů. Chtěli bychom postoupit ze základní skupiny. Proto byl tým na všech postech posílen a je silnější. Klub dlouhodobě směřuje do Evropy a doufám, že jsme na začátku éry, kdy český klub uspěje v evropské soutěži. V Lize mistrů máme Rusy, Němce a Černohorce. Šance na postup máme, ale sám vím, že je těžké uspět s jakýmkoliv soupeřem, který Ligu mistrů hraje. Hráčům jsme dali motivační odměny za případný úspěch. Dalším cílem je zopakovat titul v Extralize. Věřím, že tým máme tak silný, že pokud nenastanou žádné mimořádné zdravotní komplikace, tak budeme ve finále a v něm uspějeme. Třetí cíl je úspěch v domácím poháru. V něm dostanou šanci mladší hráči."

Následně se řeč stočila k nové kolekci dresů, kterou pro klub připravila společnost ERREA, kterou na tiskové konferenci zastupoval Jakub Lébl - bratr bývalého kapitána české reprezentace Martina Lébla. Italský výrobce sportovního oblečení je mimo jiné partnerem italského Trentina, či polského Belchatowa. Jihostroj se tímto krokem tedy zařadil po bok evropských superklubů.

Jakub Lébl k prezentovanému spojení uvedl: "Velmi si vážíme partnerství s Budějovicemi a chceme navázat na evropskou linii, která se vede z italského sídla. Budeme se snažit, abychom přispěli k úspěchu Jihostroje. Dresy budou mít barvy bílou, červenou a černou, tedy tři varianty. Dresy obsahují všechny moderní technické prvky a věřím, že hráčům pomohou v lepších výkonech."

Novou technologii zpracování dresů ocenil i kapitán mužstva Michal Sukuba:"Jsem spokojený, dresy se nám líbí. Jsou udělané tak, že se nám reklama nikde nezadrhává.“

Jak již bylo v některých regionálních mediích uvedeno, Jihostroj se v tomto roce chce taktéž zaměřit na vstřícné kroky směrem k fanouškům! Pro tyto účely byl sestaven marketingový minitým, který za klub reprezentuje Vojtěch Zach a z externí marketingové agentury TRIMA CB Ing. Libor Matoušek. Ten představil tři základní marketingové pilíře, o které se klub chce v následující sezóně opřít a rozvíjet je. Těmi jsou web a sociální sítě, ticketing a projekt Jihostroj Heroes.

Libor Matoušek k tomu uvedl následující:"Já bych se chtěl předně omluvit fanouškům za jistou dobu komunikačního temna, kterou zažívali o prázdninách. Potřebovali jsme se soustředit na práci a proto jsme komunikaci přenesli na oficiální fanouškovskou stránku jihostroje na Facebooku a chápu, že pro generaci fanoušků ve věku mého otce, to bylo nepříjemné. Nicméněně nový web je spuštěn a bude sloužit jako zdroj informací pro fanoušky a media."

V oblasti ticketingu chce klub dlouhodobě pracovat na tvorbě bonusového programu pro fanoušky, kteří si zakoupí permanentní vstupenku. Pro letošní rok byla připravena speciální akce. K zakoupené permanentce, která na letošní sezónu stojí 1 300 Kč, získají fanoušci originální triko ERREA. Stejné jako nosí hráči.

Dalším marketingovým počinem je tvořící se serie Jihostroj Heroes, což je projekt, který vizuálně vyjadřuje schopnosti a dovednosti jednotlivých hráčů A týmu v ikonických podobách. Tyto grafické vizuály budou moci fanoušci spatřit v podobě plakátů, kartiček, a na dostupných venkovních plochách ve městě. Libor Matoušek k tomuto tématu dodává:" Věřím, že pro mladé hráče je to motivace, když uvidí, že i oni mohou být za pár let na plakátech této série! Ve spolupráci s ERREou pak připravujeme speciální kolekci oblečení Jihostroj Heroes."

V závěru tiskové konference se pozornost přirozeně obrátila na trenéra Jana Svobodu, který převážně hovořil o nejbližším utkání Ligy mistrů: Zápas v Benátkách nás tolik neprověřil a uvidíme, co nás v Berlíně bude čekat. Byl jsem se v Německu podívat a doufám, že nám to pomůže do čtvrtečního boje. Berlín je velice silný ale mohu slíbit, že se pokusíme body přivést!"

Hráče Jihostroje jistě nečeká v berlínské hale nic lehkého. Němečtí diváci jsou schopni proměnit arénu v oranžové peklo. Na běžný ligový zápas chodí minimálně 6 500 diváků a nejinak tomu bude i v zápase proti Jihostroji.

Držte palce!

Fotogalerii z tiskové konference můžete sledovat ZDE

 

Další zápas

19.09.2020 17:00
 

Fatra Zlín - České Budějovice








VSTUPENKY online

Fanshop

Chci dostávat novinky

Copyright © 2020 VK Jihostroj České Budějovice & eSports.cz, s.r.o. & | Autorská práva | RSS | Poskytovatel domény: PROINTERNET s.r.o.