Jihostroj bude modernější, chce se přiblížit fanouškům

18.10.2012Klub

Volejbal je v jihočeské metropoli jedním z nejoblíbenějších sportů. Jihostroj už dlouhá léta vládne na českých palubovkách a zkouší štěstí i v Evropě. Nyní však chce ještě více proniknout do povědomí veřejnosti, a proto se vedení úspěšného oddílu rozhodlo pro zásadní změnu v oblasti marketingu.

Jihostroj bude modernější, chce se přiblížit fanouškům

Aby komunikace a kontakt s fanoušky, včetně jejich vyžití při zápasech, byly modernější, než tomu bylo doposud, budějcký klub začal zhruba před měsícem spolupracovat s firmou TRIMA CB. „Chceme být blíž fanouškům,“ předesílá jednatel nového partnera mistrovského klubu Libor Matoušek mladší.

S prezidentem klubu Janem Divišem se tak dohodli na nové koncepci, kterou již brzy - před začátkem letošní sezony - představí. „V oblasti marketingu máme za sebou práci, o kterou se můžeme opřít. Po vzájemné dohodě s panem Divišem se tedy pokusíme Jihostroj posunout v oblasti marketingu o krok dál,“ vysvětluje Matoušek.

Do práce se nový partner Jihostroje pustil se vší vervou. „Připravujeme několik zajímavostí. Nově například dáváme k permanentce originální volejbalové triko Errea, chystáme prostředí pro rodiny s dětmi, v plánu jsou i další projekty,“ říká Libor Matoušek.

Na změnách spolupracuje především s bývalým extraligovým smečařem, nyní manažerem mládeže a marketingu v Jihostroji Vojtou Zachem. „Náš nový partner je klíčovým spoluhráčem, hybatelem nápadů. Určuje styl, který já jako čerstvě dosazený člověk do klubu, první filtr jejich nápadů, plně podporuji. Je to přesně ten směr, který jsem vyššímu vedení nastiňoval, když jsem do klubu přicházel,“ pochvaluje si dosavadní spolupráci bývalá opora Jihostroje.

Novinky pro letošní ročník nevznikaly během jednoho dne, firma TRIMA CB na nich pracuje už delší dobu. „Máme základní pilíře, chceme zapracovat v oblasti PR a médií,“ podotýká Libor Matoušek. „I proto prosíme všechny příznivce Jihostroje o shovívavost. Teprve před měsícem jsme podepsali smlouvu a času na práci není moc. Všechny tyhle nápady se nevymýšlí lehce, takže chvíli trvají. Nechceme dělat nic polovičatě, proto doufám, že lidé budou trpěliví,“ vzkazuje Vojtěch Zach.

Jeden z nejzajímavějších projektů nese název Jihostroj Heroes. „Všichni hráči Jihostroje určitě musí mít nějaké zvláštní schopnosti, když pořád vítězí a převyšují ostatní. Proto jsme vymysleli speciální koncept, kdy každého plejera budeme prostřednictvím plakátů, kartiček či dalších marketingových produktů ladit do nějaké superrole. Pro fanoušky připravujeme i speciální kolekci oblečení,“ přibližuje Libor Matoušek tahák na letošní sezonu.

Cesta nových spolupracovníků se manažerovi mládeže Vojtěchu Zachovi zamlouvá. „Je to jedna z cest, jak oslovit mládež. Za mě říkám, když mluvím za mládež, že tento koncept veřejnost a hlavně děti osloví a budeme mít náskok před ostatními sporty,“ míní volejbalový mistr. Z chystaných novinek mají radost i samotní hráči. „Kluci jsou nadšení, jsou rádi, že se něco takového děje. Ohlasy jsou vesměs pozitivní,“ tvrdí Zach.

Zvýhodněni v nových atrakcích a službách pro fanoušky budou majitelé permanentek. Ty letos vyjdou na 1300 korun. „Letos se permanentky vyplatí. Jejich majitelé dostanou originální triko značky Errea, které nosí i hráči. Permanentkáři také budou častěji v soutěžích a losování o ceny. Pracujeme i na dalších bonusech pro lidi, chceme, aby se na zápase cítili komfortně,“ vysvětluje Libor Matoušek, zástupce společnosti TRIMA CB.

Hlavním cílem je podle Vojtěcha Zacha udělat klub modernějším. „Pracujeme na novém webu, chceme se zviditelnit na sociálních sítích, což se nám daří. Každým dnem, a to i bez reklamy, přibývají noví fanoušci, což je dobře. Tento prostor byl dříve málo využíván. Partneři z firmy TRIMA CB se do toho vrhli po hlavě a vše je na správné cestě,“ dodává Zach.

 

Další zápas

19.09.2020 17:00
 

Fatra Zlín - České Budějovice








VSTUPENKY online

Fanshop

Chci dostávat novinky

Copyright © 2020 VK Jihostroj České Budějovice & eSports.cz, s.r.o. & | Autorská práva | RSS | Poskytovatel domény: PROINTERNET s.r.o.